GoEuro
Meld je aan en ontvang direct 1,00
Help

Smart Help service

Meer dan 80% van de vragen kunnen door het beantwoorden van onderstaande vragen direct voor je worden opgelost mocht je er toch niet uitkomen kun je via deze wizard contact met ons opnemen.

Staat jouw vraag er niet bij? Klik op een van onderstaande onderwerpen om jouw vraag te beantwoorden

Top 10 veelgestelde vragen

  • Ik wil geen E-Mails meer ontvangen. Hoe meld ik mij af?
    In jouw account op MyFlavours kan je bij jouw gegevens aangeven welke e-mails je van ons wilt ontvangen. Meld je af voor CashMails, sla je wijziging op en je bent per direct uitgeschreven voor CashMails. Je kunt de CashMails dan nog steeds via de online inbox lezen. De CashMails zullen maar een bepaalde tijd op de site staan dus zorg dat je dagelijks jouw online inbox controleert om zo geen CashCoins mis te lopen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op MyFlavours. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op MyFlavours kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
  • Hoe kan ik mijn tegoed laten uitbetalen?
    Je kan een uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op MyFlavours 10 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Je kan laten uitbetalen in geld, cadeaukaarten of op jouw CashbackCard. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op MyFlavours of in het geval van misbruik.
  • Hoe verander ik mijn IBAN/bankrekeningnummer?
    Log in op MyFlavours en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens het opgegeven IBAN bankrekeningnummer wijzigen.
  • Hoe betaalt MyFlavours mijn tegoed uit?
    Tegoeden kunnen op 3 manieren worden uitbetaald, namelijk in geld, op jouw CashbackCard en in cadeaukaarten. Bij 'Saldo uitbetalen' in je account kan je kiezen of je het opgebouwde tegoed door ons op je bankrekening wilt laten storten of je kan er cadeaus van uitzoeken in onze cadeaushop.
  • Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
    Ja, uitbetaling is mogelijk zodra jouw tegoed op MyFlavours 10 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Voor tegoeden tot 10 CashCoins kan geen uitbetaling worden aangevraagd.
  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
    Als je je aanmeldt bij MyFlavours ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij MyFlavours definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • Mag ik meerdere accounts hebben op MyFlavours?
    Nee, het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken op MyFlavours. Per persoon is slechts één account toegestaan. In het geval van misbruik door het aanmaken van meerdere accounts is het MyFlavours toegestaan om - zonder hiervan vooraf melding te maken - accounts te verwijderen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
  • Mijn vraag staat niet tussen de FAQ's. Wat nu?
    Neem contact met ons op. Geef duidelijk aan wat jouw vraag of probleem is en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Ik heb een uitbetaling aangevraagd, maar mijn tegoed nog niet ontvangen. Hoe kan dat?
    De termijn voor het verwerken van een uitbetalingsaanvraag is maximaal 30 dagen. Is deze termijn verstreken en is het tegoed nog niet bijgeschreven op jouw rekening? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Neem contact met ons op

  Monuta
PLUS
visit register click click